Kömmerling + profesionalci za prozore

„Kömmerling + profesionalci za prozore“: proizvođači i prerađivač¨ profila ulažu u zajedničku obradu tržišta

Pogoni za ugradnju prozora, koji pored velike konkurencije žele da se dokažu, ne mogu izbjeći eficijentne mjere unapređivanja marketinga i prodaje. Često se pri tome traži potpora agencija, što može prouzrokovati velike troškove. Skupa obrada tržišta na svoj trošak? Za mnoge prerađvaĂe Kömmerling-a, marke profine GmbH, ovo se pitanje ne postavlja. Oni preferiraju ekonomsko rješenje.

Prije 11 godina je Kömmerling zajedno sa mnogobrojnim kupcima osnovao partnersku aliansu „Kömmerling + profesionalci za prozore“. Cilj marketinške kooperacije je bio, da pod zajedničkim imenom marke sprovedu aktivnosti unapređenja prodaje, kojima bi zainteresirali građevinare, vlasnike kuća, kao i arhitekte.

Prednosti ove strategije su: troškovi se raspoređuju na više poduzeća, pri čemu Kömmerling preuzima visoki udio finansiranja troškova. I zato što se većina aktivnosti Kömmerling-a koordinira, učesnici partnerske alijanse ne moraju ulagati puno vremena u marketinšku komunikaciju. Sljedeća prednost: prerađivači rade pod izvanrednim imidžem marke Kömmerling, koja je veoma dobro poznata građevinarima i vlasnicima kuća.

Težište marketinških aktivnosti pod markom „Kömmerling + profesionalci za prozore“ je nacionalna kampanja prezentacija u najboljim magazinima građevinarstva. Novo kod toga je: u prezentacijama su navedena sva poduzeća partnerske alijanse, tako da su omogućeni direktni kontakti.

Za učešće na regionalnom nivou,nude se između ostalog dnevni oglasnici i sredstva za marketing. Ove mjere su upotpunjene individualnim brošurama, mnogobrojnim Showroom-sredstvima marketinga kao i atraktivnim VKF-akcijama i Give-Aways.

Na posebnom mjestu za učesnike „Kömmerling + profesionalci za prozore“ je marketinška i VKF-potpora vezana za „inicijativu uštede energije 2006/2007“. Vrhunac akcije je provjera prozora, sa kojom vlasnik kuće može naći energetske slabe tačke na svom prozoru uz pomoć specijalno razvijenog testa sa termometrom. Zbog povećanih cijena energije vlasnici kuća imaju veliko interesovanje za test sa termometrom, tako da je on prerađivačima ostvario mnogobrojne nove kontakte sa kupcima.