proeco - Njemački kvalitet za naš džep

 

Ovih dana počela je marketinška kampanja projekta proeco2 kompanije Profine BH i partnera. Ova kompanija vodeći je europski proizvođač PVC profila za izradu prozora i vrata, sa prepoznatljivim brandovima Trocal, KBE i Kommerling.
Kampanja se provodi na globalnom i regionalnom nivou a mreža proizvođača i prodajnih mjesta rasprostranjena je u cijeloj Bosni i Hercegovini.  Projekat proeco2  predstavlja trgovački brand specijaliziran za BH tržište. Osnovni mu je cilj da najvećem broju korisnika prosječne platežne moći omogući jeftiniju nabavku određenog asortimana prozora na specijaliziranim prodajnim mjestima širom BiH.

Ovaj inovativni sistem prodaje, čiji je slogan: „Izmjeri, naruči, plati, vozi“, podrazumjeva da kupac samostalno izmjeri otvore prema uputstvu, dođe u prodajno mjesto i kupi gotove prozore ili naruči prozore po vlastitim dimenzijama, koje kasnije, ukoliko to želi, samostalno ugrađuje prema uputstvu za montažu ili ugradnju prepušta profesionalnom timu montera.

„Mi smo napravili u suštini jedan novi pristup kupcu obezbijedivši mu PVC prozore istog kvaliteta ali uz povoljnije cijene. Profine je razvio tehnološki unaprijeđen sistem PVC profila, cjenovno povoljniji, ekološki prihvatljiv, sa ograničenim brojem profila i racionalan asortiman“,  rekao je direktor komapnije Profine BiH Samir Fočak, te dodao da „Osim što se radi o domaćem proizvodu i domaćim proizvođačima PVC prozora i vrata, ovaj projekat omogućit će i nova upošljavanja“.

Vlastita ugradnja prozora po uputama za montažu, racionalan asortiman i ekološki podoban sistem sa bez-olovnim stabilizatorima, inovativni su načini proizvodnje i prodaje koja za cilj ima uštede koje prenosi na krajnjeg kupca. Menadžment kompanije Profine BH sublimirao je dosadašnja iskustva drugih tržišta Evrope, prepoznao prednosti ovakvog načina proizvodnje i prodaje PVC prozora te pozitivna iskustva prenio i na naše prostore.
Brand proeco2 prepoznavati ćete na tržištu po motu „Njemački kvalitet za naš džep“, naglašenim sloganom „Izmjeri, naruči, plati, vozi“, te istaknutim znakom domaćeg proizvoda proizvedenog u BiH.

Izvor: ONASA